Giustaf Posted November 3, 2014 Share Posted November 3, 2014 magari, qua se tutto va bene la seconda ondata arriva dopo il 20/11.... anche secondo me siamo su quelle date... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hellcore Posted November 3, 2014 Share Posted November 3, 2014 speriamo Link to comment Share on other sites More sharing options...
TurboGigi Posted November 3, 2014 Share Posted November 3, 2014 A che serve il metronomo se hai il CSW V2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hellcore Posted November 3, 2014 Share Posted November 3, 2014 A che serve il metronomo se hai il CSW V2 https: No dai non è possibile non ci voglio credere Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giustaf Posted November 3, 2014 Share Posted November 3, 2014 (edited) vabbè di csw v2 con guasti e con problematiche ne vedremo più di uno, è normale per tutte le cose. L'importante è che quelli con problematiche siano una percentuale infima... questo secondo me sarà un problemuccio che avremo tutti: > Jason Langendorfer > I received my V2 CSW base last Friday and feels excellent. As others have stated, the force feedback is not only stronger, but also smoother and precise. Only one problem. I can't remove my BMW rim as it's locked on. I never had an issue removing this rim with the V1 base (guessing there was more tolerance on that version). Can't use my formula rim for this reason. Johannes of Fanatec suggested I use a screw driver to push the spring back, but that didn't work unfortunately. Not sure what else I can do at this point as I don't want to damage the base trying to force the rim off. Anyone have other ideas? R: I had this once recently. Keep trying it will go out. I do NOT recommend using any tool to prevent damaging your QR hub. Just keep trying, you can do SLIGHT twist to help unlocking it but I didn't have to do this when it happened to me. I just pulled straight, moderately hard, and it finally came out. Edited November 4, 2014 by Giustaf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hellcore Posted November 4, 2014 Share Posted November 4, 2014 (edited) Mi sa che il problema è causato dal oring che io molto probabilmente taglierò, e se è veramente cosi è una merd* in poche parole una volta montato su il rim BMW non si sgancia più... E ti obbligano a comprare il Porsche rim o HUD e qui casca l'asino che se la sono studiata per bene ! ovviamente tagliare la oring cadrà la garanzia ma il mondo è pieno di oring... Edited November 4, 2014 by Hellcore Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giustaf Posted November 4, 2014 Share Posted November 4, 2014 io avrò solo il volante BMW quindi il problema non me lo pongo.. Però tutti poi sono riusciti a toglierlo provando e riprovando, quindi alla fine il problema non c'è, basta fare un po' d'attenzione. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hellcore Posted November 4, 2014 Share Posted November 4, 2014 comunque la colpa secondo me è del inutile oring Link to comment Share on other sites More sharing options...
TurboGigi Posted November 4, 2014 Share Posted November 4, 2014 L'oring serve a dare stabilità ed evitare/limitare il gioco tra le due parti, quindi toglierlo non mi sembra la scelta migliore. Sarà discutibile ed economica come soluzione, ma purtroppo è quella che ci ritroviamo. Inoltre mi chiedo perché tagliarlo, basta sfilarlo per toglierlo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
abbbarth Posted November 4, 2014 Share Posted November 4, 2014 ma a quante persone è successo?? due? Link to comment Share on other sites More sharing options...
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