Guest charger Posted October 2, 2005 Share Posted October 2, 2005 Per aumentare i soldi come si fa? 265730[/snapback] Dopo aver scelto una categoria, apri una sessione di testing e nella chat in basso a sinistra scrivi ISI_BABYFACTORY, e poi premi invio. Poi in quella categoria puoi comprare tutto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaillant Posted October 2, 2005 Share Posted October 2, 2005 ... Ma i membri del forum sono tutti così simpatici? Bello.... Per carità, non ti fermare alla prima impressione! Servono entusiasmo e "nuove leve" .... non scappare!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AsterX Posted October 2, 2005 Share Posted October 2, 2005 Ma i membri del forum sono tutti così simpatici? Bello.... 265723[/snapback] Mettiamola così: Tony voleva dire che con un motore ben più potente, con gomme con ancor maggior tenuta (una via di mezzo tra le gomme slick della Howston e quelle della Formula IS...), con un baricentro ancor più basso, forse non c'è da stupirsi più di tanto nel riuscire a scendere di qualche secondo sul giro... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest charger Posted October 2, 2005 Share Posted October 2, 2005 (edited) Ma i membri del forum sono tutti così simpatici? Bello.... 265723[/snapback] Mettiamola così: Tony voleva dire che con un motore ben più potente, con gomme con ancor maggior tenuta (una via di mezzo tra le gomme slick della Howston e quelle della Formula IS...), con un baricentro ancor più basso, forse non c'è da stupirsi più di tanto nel riuscire a scendere di qualche secondo sul giro... 265772[/snapback] Ma l'hai letto il tread? Sono riuscito a scendere di 3 secondi cambiando stile di guida, non attraverso il setup... Non penso Tony volessi dire quello (perchè non è quello che è successo), ma semplicemente fare il "simpaticone".... Comunque discorso chiuso...scusate l'off topic. Edited October 2, 2005 by charger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest charger Posted October 2, 2005 Share Posted October 2, 2005 Anzi...6 secondi! 1.17.770 ! Ok, da adesso li metto nel post "Hot lap".... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AsterX Posted October 2, 2005 Share Posted October 2, 2005 Ma l'hai letto il tread? Sono riuscito a scendere di 3 secondi cambiando stile di guida, non attraverso il setup... 265777[/snapback] Pensavo ti riferissi al confronto fra tempi fatti con la Howston di "serie" (quella che arriva con r-Factor, ma con tutti gli upgrade) e quella di questo mod, tutto qui. Infatti non ho parlato di setup. Sì, il thread l'ho letto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tony Posted October 3, 2005 Share Posted October 3, 2005 Ho risolto! Ho mantenuto il mio settaggio precederte (carico, campanature, pressione, barra e rapporti), ma ho cambiato stile di guida: anticipo l'entrata in curva e accelero prima del punto di corda (rispetto a quanto facevo prima) Ora giro tranquillo per molti giri sul piede del 1.19 basso a Mills, quando prima non riuscivo a staccarmi dall' 1.22/1.23 con gomme bruciate dopo 2/3 giri. Fantastico. 265708[/snapback] per la serie: " te la pensi, te la suoni e te la canti 265710[/snapback] Ma i membri del forum sono tutti così simpatici? Bello.... 265723[/snapback] OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ma tu l'umorismo lo lasci nel cassetto la mattina quando ti svegli??? E ho messo anche la faccina con l'occhiolino per fortuna. Mondo canù!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
VELOCIPEDE Posted October 7, 2005 Author Share Posted October 7, 2005 H6 Challenge Mod v1.1 ===================== Changed/ added or fixed in v1.1 Enhanced headlights for night racing. ty to Steve(IRL) Added transmission, startup and engine idle sounds. New BF Goodrich g-Force T/A Racing radial tires. Added 29 AI driver talent files (drivers consist of FIA GT, Trans Am, IRL, Champ, Nascar and Oz V8 Supercar series) and multiplayer dialog. (Until ISI has addressed the AI instability, AI drivers are too aggressive at the start. I find using rolling starts with AI strength at 112% and Aggression at 35% works very well.) Fixed sensitive brake issue Fixed fuel gauge bug and fuel calculation problem. Added RatNasty Motor Sports, Eclipse and Calsonic teams. Those of you who are upgrading from 1.0 to 1.1, downloadthe H6C_Patch_1.1.exe. Those of you who are wanting the full latest package download the H6_Challenge 1.1.exe DOWNLOAD: http://h6c.filefront.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dust Posted October 8, 2005 Share Posted October 8, 2005 (edited) Ottimo son in download, gia la versione 1.0 la ritengo ottima non vedo l'ora di provare questa 1.1 Thanks Velo Edited October 8, 2005 by SGRdust Link to comment Share on other sites More sharing options...
VELOCIPEDE Posted October 25, 2005 Author Share Posted October 25, 2005 H6 Challenge Mod v1.2 ===================== Changelog: ========== re-Enhanced headlights for night racing, they are more like high beams now. Added second Marlboro car #28 including driver. Added brake glow graphic (full 1.2 version only, not included in the patch). Added 3 brand new tire compounds, you'll love this addition. (each has different grip levels, heating factors and wear rates for different tracks and driver styles). This will be good for Hotlappers and racers alike. Added more adjustable spring settings. Added more adjustable brake settings. Added a neutral, baseline "default" setup. (most racers will find this very useful as a base to start setting up) Adjusted physics in order to control AI cars at Mills, the flipping at the chicane is now minimal to non existent. Included my own setups for Orchard Lake RC, Toban Long, Birmingham Long and Mills Long. AI is now much more reasonable on the start, particularly at Orchard Lake. A lot of effort has been put into making the AI more competitive and more stable. You'll find that the average racer will want to increase the AI Strength to between 104% and 112%, AI aggression should be set to 100%. You'll find that your previously saved setups for H6C will now be somewhat different. There was no way to avoid this unfortunately, although the physics model changes have been minimal, the default setup has, therefore this will affect all previous setups. You'll have to adjust your setups accordingly. In any case, you should find this mod even better than before due to all of the subtle changes which have been implemented. I have included the patch 1.2 as an attachment (version 1.1 required) here until the main mirror is back from maintenance. You'll also want to grab the sound add-on if you haven't already! Main mirror is here -> http://h6c.filefront.com mirrors: file 1 file 2 file 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
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